Onze levertijd is normaal gesproken 1 werkdag, maar momenteel zijn er enorme vertragingen. We kunnen nu dan ook geen levertijd garaderen.

We zijn ons bewust van het probleem dat tracking codes geen updates geven. Wij doen er momenteel alles aan om dit probleem op te lossen en verwachten ook dat er vandaag/morgen updates zichtbaar zijn.

Heb jij zelf een pakket samengesteld en hierin de lange sokken geselecteerd? Deze zijn momenteel uitverkocht. Volgende week komen ze weer binnen en worden ze verstuurd!

Wil jij graag eerder je bestelling ontvangen? Dan vragen wij vriendelijk of wij de lange sokken mogen vervangen voor korte of een andere variant zoals de fruit socks.

De klantenservice is overbelast door alle problemen bij het externe warehouse. Wij reageren op iedereen, maar dit kan een aantal werkdagen duren.

Wij doen er echt alles aan om bestellingen te bezorgen. Op de pagina vertraging staat een uitleg over dat wij het logistieke gedeelte niet zelf doen. Momenteel zijn wij compleet afhankelijk van onze logistieke partner die er momenteel een puinhoop van maakt.

Onze excuses dan ook voor deze situatie, maar weet dat wij er vol op mee bezig zijn!