We doen onze uiterste best om jouw bestelling naar 100% tevredenheid te leveren. Toch kan het zijn dat er iets fout gaat of dat je de sokken, om wat voor reden dan ook, toch liever wilt terugsturen. Dat kan!


Laat het ons binnen 14 dagen weten

Wil je jouw bestelling terugsturen, laat het ons dan binnen 14 dagen weten via het contactformulier. Na de melding ontvangen wij de sokken graag binnen 14 dagen terug. De sokken dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden en de sokken mogen geen draagsporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Na ontvangst van de geretourneerde sokken, storten wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terug naar jouw rekening.

LET OP! Een retourzending dient eerst gemeld te worden via ons contactformulier, zodat wij aanvullende instructies m.b.t de retourzending kunnen verstrekken en er daarnaast van op de hoogte zijn dat we een zending kunnen verwachten.

Een retourzending dient te zijn voorzien van een Track en Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Onze service

We gaan er vanuit dat je, net als onze andere klanten, veel plezier zult hebben van jouw Smiling Socks. Is dat toch niet helemaal het geval of heb je vragen over je bestelling? Dan staat ons klantenserviceteam altijd voor je klaar.