Onze oprechte excuses voor de (enorme) vertraging die jouw bestelling heeft opgelopen.

In deze mail willen wij van Smiling Socks jouw precies uitleggen wat er aan de hand is. Momenteel hebben wij te maken met veel te late leveringen, boze klanten en hierdoor ook imago-schade.

Wij werken al ruime tijd samen met een warehouse in Nederland. Dit is een bedrijf dat de bestellingen voor ons inpakt en meegeeft aan PostNL of DHL. Wij doen de verzending dus niet zelf en hebben dit uitbesteedt, zodat wij ons kunnen richten op leuke sokken ontwerpen.

Normaal gesproken garanderen zij een levertijd van 1 werkdag en in een normale situatie is dit ook in 99% het geval! (Wellicht weet je dit van eerdere bestellingen)

Toen wij onze Black Friday campagne ingingen en reclame maakte met een snelle levering gingen wij hier dan ook van uit.Echter na een aantal dagen kwamen wij door vele klanten mails erachter dat veel bestellingen nog niet verwerkt zijn.. Nadat wij contact hebben gehad met het warehouse, kwamen wij er achter dat zij de drukte niet aan kunnen. Vervolgens bleven zij continue beloftes maken over dat ze alles z.s.m zouden verwerken..

Echter maakten zij dit dag op dag niet waar, waardoor wij ook niet meer wisten wanneer een bestelling verwerkt ging worden..

Logischerwijs gaan wij in januari overstappen op een nieuwe partner. Momenteel is dit geen optie. Wij zijn nog steeds druk bezig om alle bestellingen z.s.m te bezorgen.

En nu?
Onderaan de mail staat nog een Q&A. Deze kun je doorlezen, zodat je weet wat de huidige situatie van jouw bestelling is.

Zodra alle ellende is opgelost komen wij nog zeker weten met een tegemoetkoming. Wij willen elke boze klant nog om kunnen toveren tot een blije klant. Dit is wat wij al jaren doen en wij balen ontzettend van de late leveringen. Ook hoop ik dat je de situatie nu begrijpt en weet dat wij dit niet expres doen! Wij hadden dit lastig kunnen voorzien en zijn enorm boos en teleurgesteld. Uiteraard nemen wij onze verantwoordelijkheid en werken wij dag en ook 's nachts om alles op te lossen!

Met vriendelijke groet,
Het hele Smiling Socks team

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet verwerkt, wat nu?
Heb jij zelf een pakket samen gesteld? Wij hebben slecht zicht op de zelf samengestelde pakketten, doordat het externe warehouse de voorraadden niet meer up to date heeft. Stuur ons alsjeblieft een email zodat wij kunnen overleggen hoe het z.s.m te versturen. Heb jij een normaal pakket besteld (niet zelf samengesteld)? Mocht je hier geen tracking voor hebben, dan kan het een fout in het adres zijn. Stuur ons dan even een e-mail.

Mijn track & trace code geeft geen update?
Wacht altijd 2 tot 3 dagen. Ook PostNL / DHL heeft vertraging. Je hoort na maximaal 2-3 dagen een update te kunnen zien in de tracking. Is dit niet het geval? Mail ons dan!

PostNL/DHL heeft de bestelling nog niet ontvangen?
Op het moment dat je een track & trace hebt dan is de bestelling ALTIJD de deur uitgegaan. Echter heeft PostNL/DHL het nog niet ingescand. Het pakketje ligt dus al wel bij hun! Wacht even 2-3 dagen af, zie je geen update? Stuur ons dan uiteraard een mail!

Ik krijg geen reactie op mij mail?
Wij reageren momenteel binnen 24 uur en uiterlijk binnen 2 dagen! Door de problemen is onze klantenservice een stuk drukker. Uiteraard hoor je altijd een reactie te ontvangen. Heb je binnen 2 dagen geen reactie? Stuur ons gerust een nieuwe mail.

Waarom adverteren jullie met voor 22:00 besteld, morgen in huis?
Normaal gesproken is dit de leverbelofte die wij kunnen waarmaken. Op het moment dat onze promotie voor Black Friday live ging wisten wij niet dat het warehouse dit niet kon waarmaken. Inmiddels is dit ook aangepast en in de toekomst gaan wij hier zeker voorzichtig mee zijn.